Facebook remarketing kampányok beállítása készítése indítása

Remarketing audit checklist 4

Miért indítsunk remarketing kampányt?

0 %

Az esetek 97%-ában a felhasználó konverzió nélkül elhagyja az oldalt.

0 %

A kosarba rakott termékeket az esetek 57%-ban nem viszik el vásárlásig.

brand awareness növelése
0 X

Átlagosan 7-szer kell látnia egy terméket, hogy a vásárlás mellett döntsünk.

fb remarketing magasabb megtérülési potenciálja
0 X

Egy remarketing kampány átlagosan 3-szor nagyobb megtérülést eredményez.

Miért pont a Facebook remarketing?

Targeting icon

Tűpontos célzási lehetőségek

Csak a célközönségben definiált felhasználóknak fog megjelenni a Facebook remarketing hirdetés.

Weboldal látogatók visszacélzása

A Facebook Pixel Események megfelelő beállításával bármilyen utat bejáró látogatót vissza tudunk célozni.

Facebook remarketing reach

Verhetetlen elérésszám

A magyar felnőtt lakosság kb. 2/3-adát el lehet érni vagy Facebookon vagy Instagramon.

Email listák megcélzása

Mind feliratkozóinkat, mind korábbi vásárlóinkat feltölthetjük, és dedikáltan nekik jeleníthetünk meg ajánlatokat.

Nagy megtérülési potenciál

Már kis hirdetési büdzsével is jelentős eredményeket tudunk elérni. Kis befektetés, nagy megtérülési potenciál.

Facebook remarketing kampány lehetőségek ikon

Számos remarketing kampány típus

Például visszacélozhatjuk Facebook, és Insta oldalunk aktív követőit, vagy azokat, akik bizonyos Facebook vagy Instagram videókat néztek meg.

Hogyan dolgozunk?

1. Remarketing potenciál felmérése

Remarketing audit checklist 4

2. Technikai beállítások vizsgálata

Facebook Pixel Események felmérése

3. Facebook Pixel és Események beállítása

4. Egyéni Célközönségek létrehozása

5. Facebook kreatívok és hirdetésszövegek megírása

Demo remarketing hirdetés

6. Facebook remarketing kampány elindítása

Facebook remarketing kampány létrehozása

Kérj ajánlatot!

Amennyiben szeretnéd, hogy az egész Facebook remarketing kampány folyamatot, vagy valamely részét megcsináljuk neked, akkor az alábbi form kitöltésével tudod ezt jelezni nekünk.

Gyakori kérdések

Árat csak akkor tudunk mondani, amennyiben pontosítottuk, hogy pontosan mire lenne szükséged. Ezt a lenti űrlap kitöltésével tudod megtenni.

Mielőtt egy ajánlatot adunk, megnézzük, hogy jelenleg milyen technikai beállítások vannak az oldaladon. Attól, hogy a Facebook Pixel telepítve van egy weboldalra, még nem jelenti azt, hogy jól is mér és hogy a megfelelő Pixel Események megfelelően konfigurálva lettek.

Mivel az alapszolgáltatásnak nem része a rendszeres kampányoptimalizáció, így a szolgáltatásnak havi díja sincs. Egy egyszeri díj ellenében készítjük el azt, amiben megegyezünk.

Nem, minden hirdetési platformon meg tudjuk tenni a szükséges technikai beállításokat, és kampányt is tudunk indítani.

Például tudunk segíteni az alábbiakban: Google Ads remarketing, Pinterest, Linkedin, TikTok remarketing.

Ha máshol is szeretnél remarketing kampányt indítani, jelezd ezt az érdeklődési formon keresztül.

Nemcsak weboldallátogatókból lehet remarketing célközönségeket létrehozni. (email lista, engagement alapú célközönségek, stb.)

De ha a weboldal látogatóidat szereznék visszacélozni, akkor legalább havi 500 munkamenete legyen a weboldalnak.

Azt tudjuk garantálni, hogy a technikai beállításokat hiba nélkül végezzük el, a Facebook hirdetési kampány megfelelően lesz létrehozva, azaz a jó teljesítmény már csak a megfelelő kreatívon és a termék és szolgáltatás ajánlatán fog múlni.