Facebook remarketing beállítása és kampány indítása

Facebook remarketing kampányok
beállítása
készítése
indítása


Vágjunk bele

Remarketing audit checklist 4

  • Több konverzió
  • Alacsonyabb hirdetési büdzsé
  • Jobb megtérülés

Miért indítsunk remarketing kampányt?


0
%

Az esetek 97%-ában a felhasználó konverzió nélkül elhagyja az oldalt.


0
%

A kosarba rakott termékeket az esetek 57%-ban nem viszik el vásárlásig.

brand awareness növelése
0
X

Átlagosan 7-szer kell látnia egy terméket, hogy a vásárlás mellett döntsünk.

fb remarketing magasabb megtérülési potenciálja
0
X

Egy remarketing kampány átlagosan 3-szor nagyobb megtérülést eredményez.


Vágjunk bele

Miért pont a Facebook remarketing?

Targeting icon

Tűpontos célzási lehetőségek

Csak a célközönségben definiált felhasználóknak fog megjelenni a Facebook remarketing hirdetés.

Weboldal látogatók visszacélzása

A Facebook Pixel Események megfelelő beállításával bármilyen utat bejáró látogatót vissza tudunk célozni.

Facebook remarketing reach

Verhetetlen elérésszám

A magyar felnőtt lakosság kb. 2/3-adát el lehet érni vagy Facebookon vagy Instagramon.

Email listák megcélzása

Mind feliratkozóinkat, mind korábbi vásárlóinkat feltölthetjük, és dedikáltan nekik jeleníthetünk meg ajánlatokat.

Nagy megtérülési potenciál

Már kis hirdetési büdzsével is jelentős eredményeket tudunk elérni. Kis befektetés, nagy megtérülési potenciál.

Facebook remarketing kampány lehetőségek ikon

Számos remarketing kampány típus

Például visszacélozhatjuk Facebook, és Insta oldalunk aktív követőit, vagy azokat, akik bizonyos Facebook vagy Instagram videókat néztek meg.


Vágjunk bele

Hogyan dolgozunk?

1. Remarketing potenciál felmérése

  • Első lépésben felmérjük, hogy milyen Facebook típusú Facebook remarketing kampányokban van üzleti potenciál.
  • Ha már vannak kampányok, akkor azokat vizsgáljuk meg, hogy mennyire jól működnek.
  • Megnézzük, hogy egyáltalátan a Facebook remarketing a legjobb alternatíva.

Remarketing audit checklist 4

2. Technikai beállítások vizsgálata

Facebook Pixel Események felmérése

  • Felmérjük, hogy jelenleg milyen konverziómérés van az oldalon.
  • Ha van Facebook Pixel az oldalon elhelyezve, megvizsgáljuk, hogy jelenleg jól van-e konfigurálva
  • Ha nincsenek FB Pixel Eventek még beállítva, összeállítjuk, hogy milyen Eventeket lell létrehozni, és ezekhez milyen technikai beállítások szükségesek

3. Facebook Pixel és Események beállítása

  • Jelenlegi beállításoktól függően létrehozzuk a Facebook Pixelt, vagy javítjuk a beállításokat, ha szükség van rá
  • Ha szükséges létrehozzuk és telepítjük az oldalon a Google Tag Managert, ha nem CMS-t használsz, egyeztetünk a fejlesztővel.
  • Létrehozzuk és beállítjuk a megfelelő Facebook Pixel Eseményeket, hogy a weboldallátogatókat vissza tudd célozni

4. Egyéni Célközönségek létrehozása

  • A remarketing audit alapján létrehozzuk a kampányokhoz szükséges megfelelő célközönségeket
  • Feltöltjük az ügyféllistáidat is, amennyiben rendelkezel velük
  • Engagement alapú Egyéni Célközönségeket is létrehozunk, ha velük több embert tudsz visszacélozni

5. Facebook kreatívok és hirdetésszövegek megírása

  • Ha nincs saját grafikusod a hatékony kreatívok létrehozásában is tudunk segíteni
  • Ha van saját grafikusod, adunk neki visszajelzést, hogy mi alapján tudd még hatékonyabb hirdetéskreatívokat készíteni
  • A megfelelő hirdetésszövegeket is megírjuk, vagy segítünk abban, hogy hogyan tudsz működő hirdetésszövegeket írni, amik hatására a felhasználók átkattintanak az ajánlatodra.

Demo remarketing hirdetés

6. Facebook remarketing kampány elindítása

Facebook remarketing kampány létrehozása

  • Amennyiben minden készen áll, összeállítjuk a kampányokat
  • A jól beállított remarketing kampány előnye, hogy ‘evergreen’. Azaz ritkán kell hozzányúlni a kezdeti optimalizációt követően
  • Segítünk, hogy a kampányok teljesítményét Google Analyticsben is visszakövethesd.

Kérj ajánlatot!

Amennyiben szeretnéd, hogy az egész Facebook remarketing kampány folyamatot, vagy valamely részét megcsináljuk neked, akkor az alábbi form kitöltésével tudod ezt jelezni nekünk.

Gyakori kérdések

Mennyibe kerül ez a szolgáltatás?

Árat csak akkor tudunk mondani, amennyiben pontosítottuk, hogy pontosan mire lenne szükséged. Ezt a lenti űrlap kitöltésével tudod megtenni.

Van lehetőség arra, hogy csak bizonyos dolgokat csináljatok meg ti?

Igen.

A Facebook Pixel már telepítve van a weboldalomra. Szükség van nekem bármire is?

Mielőtt egy ajánlatot adunk, megnézzük, hogy jelenleg milyen technikai beállítások vannak az oldaladon. Attól, hogy a Facebook Pixel telepítve van egy weboldalra, még nem jelenti azt, hogy jól is mér és hogy a megfelelő Pixel Események megfelelően konfigurálva lettek.

Van-e havi díja a szolgáltatásnak?

Mivel az alapszolgáltatásnak nem része a rendszeres kampányoptimalizáció, így a szolgáltatásnak havi díja sincs. Egy egyszeri díj ellenében készítjük el azt, amiben megegyezünk.

Csak Facebook remarketinggel foglalkoztok?

Nem, minden hirdetési platformon meg tudjuk tenni a szükséges technikai beállításokat, és kampányt is tudunk indítani.

Például tudunk segíteni az alábbiakban: Google Ads remarketing, Pinterest, Linkedin, TikTok remarketing.

Ha máshol is szeretnél remarketing kampányt indítani, jelezd ezt az érdeklődési formon keresztül.

Mennyi weboldallátogatóra van szükségem, hogy legyen értelme a remarketing kampánynak?

Nemcsak weboldallátogatókból lehet remarketing célközönségeket létrehozni. (email lista, engagement alapú célközönségek, stb.)

De ha a weboldal látogatóidat szereznék visszacélozni, akkor legalább havi 500 munkamenete legyen a weboldalnak.

Tudjátok a remarketing kampányok eredményeit garantálni?

Azt tudjuk garantálni, hogy a technikai beállításokat hiba nélkül végezzük el, a Facebook hirdetési kampány megfelelően lesz létrehozva, azaz a jó teljesítmény már csak a megfelelő kreatívon és a termék és szolgáltatás ajánlatán fog múlni.


Vágjunk bele